Occitània

Frontèras e representacions en conflicte. Lo cas de l’Occitanie en 2019, entre espaci lingüistic e region administrativa

Giovanni AGRESTI et al.

Aqueste article que pren en compte las representacions de l'espaci istoric e lingüistic occitan despuish la creacion de la navèra region administrativa Occitanie – Pyrénées - Méditerranée, qui resulta de la fusion en 2016 de las ancianas regions Midi-Pyrénées e Languedoc-Roussillon. En efèit, aquesta ne correspon pas mei que parciaument a l’Occitanie lingüistica istorica, dab la risca de deligitimizar lo nom coma las practicas de la lenga – qui son dejà, par alhors, largament pulverizadas.

Le présent article prend en compte l’impact sur les représentations de l’espace historique et linguistique occitan de la création de la nouvelle région administrative Occitanie – Pyrénées, Méditerranée, issue en 2016 de la fusion des anciennes régions Midi-Pyrénées et Languedoc-Roussillon. Cette région ne correspond en effet que très partiellement à l’Occitanie linguistique historique, ce qui risque de délégitimer aussi le nom et même les pratiques de la langue – déjà, d’ailleurs, largement pulvérisées.

  • Twitter Icône sociale
  • IEO sus Facebook

(C) 2020 per IEO

Contactar : comunicacion[@]ieo-oc.org

Sinhalar : alerta[@]ieo-oc.org

Ce site est géré et financé par l'IEO sans argent public

Observatòri de la Lenga Occitana
en çò de l'Institut d'Estudis Occitans

11 Car. Malcosinat

31000 Tolosa